Smyckesshopping

Nu var det länge sen jag visade upp lite shopping här i bloggen känns det som. Jag har beställt en massa från reorna på postorderfirmorna, som Ellos och La Redoute, men jag har inte behållit så mycket och det jag har behållit har mest varit bruksgrejer som inte är så roliga på bild.
Anledningen till att jag inte behåller så mycket är för att jag brukar slå till och beställa rätt så mycket jag ändå ska betala frakten, och då blir det ju så klart en hel del chansningar.
 
I måndags var jag dock på en snabbvisit på stan för att hämta tillfixade glasögon hos optikern, och då passade jag på att gå över gatan till H&M och titta på ett favorithalsband jag har haft ett gott öga åt länge. Jag har känt mig lite för snål för att komma mig för att köpa det, och ärligt talat kände jag väl att det inte var nåt jag behövde, men efter ett jobbigt sjukvårdsbesök i måndags tyckte jag att jag var värd det, så då slog jag till:
 
Långt statementhalsband/H&M, finns inte kvar i nätshoppen.
 
Det blev även det här setet med tre par metallörhängen som kan matcha det mesta och de finns fortfarande att hitta i webshoppen: Örhängen/H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0