Prenumerationsgåva från FACE Stockholm

För några månader sedan (september kanske?) tog jag på prov en prenumeration av den nya tidningen C/o Hannah och Amanda, där nyfikenhet, det billiga priset, och prenumerationsgåvan - ett make up-kit från FACE Stockholm - gjorde att jag fick lust att göra ett försök.
 
Tidningen är inget alls för mig, fast man skulle ju kunna tro det med tanke på att jag borde höra till målgruppen, dvs är småbarnsförälder i ungefär den rätta åldern, gillar mode, mat, och köper en massa andra liknande tidningar. Jag blir liksom lite generad när jag läser tidningen, och jag har lite svårt att sätta fingret på vad det beror på. Kanske jag är för gammal för tidningen trots allt. :)
 
Tidningen har också väldigt stort fokus på just systrarna Hannah och Amanda, med deras personliga kommentarer här och där om t.ex. personer som de intervjuar, och stora bilder på dem i alla möjliga sammanhang. Så är man inte intresserad eller fascinerad av dem så känns det fokuset konstigt.
 
Fast nu var det ju prenumerationsgåvan jag skulle skriva om, och det var ju ett kit från FACE Stockholm som kändes väldigt roligt att få, också vet man ju att FACE produkter inte är helbilliga så jag blev nästan rusig av glädje (YTLIGT, JAG VET) när jag tillslut fick det i brevlådan.
 
Färgåtergivningen av produkterna på mina bilder är rätt tveksam, färgerna är nog bättre på den här bilden där på en sida där man också kan anmäla sig till en prenumeration.
 
Gåvan innehöll fyra produkter; ett starkrosarött nagellack #133 "Poppy", en svart "Volumizing Mascara", ett läppglans i färgen "Shimmer Prune" #22 som passar bra ihop med den plommonfärgade ögonskuggan med namnet "Aubergine".
 
Bästa produkten var nagellacket, där täckte faktiskt med ett enda lager. Den stora besvikelsen var mascaran, den gav väldigt lite färg åt fransarna och inte var den då volumizing. Kanske den var torr och gammal eller nåt. Ögonskuggan och läppglanset var ok. Ögonskuggan har fin färgton men inte så stort djup i färgen och blir därför ganska blekt på ögonlocket och läppglanset är fint men lite för pärlemorigt för min smak. 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken fin premie, lacket är ju skitsnyggt och du, ytlig fåååår man va ;-P
Ett tips angående skuggan är att du använder den som bas på ögonlocket och sätter din favoritskugga ovanpå, då sitter den bättre :-)
Kramis!

Svar: Ja det är tur det inte är straffbart med ytlighet för då vore man i finkan för länge sen :P :D Ska testa ditt trixtips! Den är ju fin färgen, men inte så mycket stuns som sagt.
Kramar!
Anita Blomkvist Johansson

2013-02-18 @ 09:08:49
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0