Hon som har allt

Jag fyller 43 år på söndag den 3:dje februari, och jag hade tänkt att jag skulle göra en liten önskelista och lägga i bloggen, lite så där på kul eftersom det brukar vara rätt roligt att klippa och klistra och önska sig lite. Men så sitter jag här och tittar lite här och där i webbutikerna och känner inte direkt för nånting. Så jag har väl allt jag behöver.
 
Men det jag skulle vilja ha, som jag känner jag verkligen skulle behöva, är att komma bort, se något annat, uppleva något annat. Det har varit en lång mörk jobbig vinter, slitigt på jobbet med nya kurser och nya betygssystemet, och det har varit alltför mycket tråkiga rutiner och alltför inrutat, och på det har jag dessutom gått upp alla kilon i vikt som jag lyckades gå ner i våras när jag körde LCHF. Depp.
 
Tre nätter i Stockholm under sportlovet skulle vara alldeles utmärkt lagom längd att lufta sig. Gå på några museum, förhoppningsvis träffa nåra vänner, shoppa, bo lite fint och så där.
 
Flyg Umeå - Stockholm T/R 2-5 mars: ca 1200 kr
Fyrstjärnigt hotell mitt i stan, 3 nätter, enkelrum, bokat med MedMera-rabatt: 2098 kr
 
Klarrrrt och betalt! (I min fantasi) Får väl se om jag har råd att åka.
 
Gamla stan, Stockholm. Bildkälla: Flickr/Michael Cavén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0