Klappa samojeder

Midgårdsskolan hade friluftsdag idag och Filip fick följa med till Bräntberget för bob-åkning, och hade turen att min kollega hade med sig sin dotter som han hade jätteroligt tillsammans med. 
 
På en tipspromenad som vi tog runt ängarna där på Mariedal så råkade vi på en snäll tjej som hade med sig tre samojeder som vi fick klappa. Himmel så ljuvliga! Tror Filip svimmade lite innombords över den lilla samojedvalpen. Om det inte vore så jobbig pälsvård och så synd om dem i sommarvärmen så tror jag jag hade skaffat en samojed på studs :)
 
Jag har kämpat en del för att ladda upp det här filmklippet eftersom jag råkade filma det stående.
Vimeo som jag brukar använda får man inte rotera filmen, så nu har jag provat Photobucket som direkt kände att filmen var stående utan att jag behövde göra något.
Om ni inte ser klippet här nedanför så kan ni ju istället klicka på den här direktlänken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0