Fin för Norsjö

Hux flux på morgonen blev det klart att Pelle hade planer att ta Filip till Norsjö för att hälsa på farmor. Så nu sitter jag här med oceaner av tid som jag ska försöka komma på vad jag ska göra med. Bara slappa känns slösigt. Ska jag gå på stan och försöka fixa mitt andra par glasögon med fel styrka? Kolla lite på reorna efter skor kanske? Som ni vet har jag tjatat om sköna snygga platta skor, och nu är det extra viktigt inför Stockholmsresan. 
 
Det är inte så ofta det händer att få så här mycket egen tid hux flux, så jag var liksom inställd på en helt annan dag.
 
Filip var däremot helklar över vad han skulle göra när han fick veta om Norsjöresan - han ville göra sig fin för farmor och det var jag ju såklart redo att hjälpa honom med. Finskjorta, finjeans och nya västen. Också sen posa framför kameran (fast det var mest för att jag ville det).
 
Jag hann få en småsuddig bild rakt framifrån...
 
...sen började han posera mer experimentellt, bort från kameran...
 
...undrar var han fått det från? Jag fattar då inte var han hunnit uppfatta det här med fotoposerande.
 
"Kan jag inte få ta EN bild på ditt fina ansikte då?" (jag) "Nej" (Filips svar) ... fast till slut fick jag ta den här lite truliga närbilden. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Stiliga killen :-D

Svar: Hehe, ja :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-02-17 @ 10:00:05
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0