Svag för & Other Stories

Jag har blivit lite lagom förkyld här inför helgen, Filip har förmodligen smittat mig för han har haft snuva och klagade på ont i halsen här tidigare i veckan. Tur det är helg så man får ta det lugnt.
 
Egentligen skulle hela familjen till stugan för att vara med på städdag men även om jag skulle varit med Filip i stället orkar jag inte med allt planerande, packande, handlande, matlagande, handdiskande och urpackande utstädande som det innebär. Dessutom har Filip mindre att göra där så han kräver mer stimulans.
 
Stackars Pelle får åka ensam efter att ha jobbat 6 nätter i rad och måste städa då på dagen då han ska sova. Fy fasen! Tack och lov brukar de inte hålla på så länge, men det kräver ju en del lyft och härjande i skogen förstås.
 
Nu till glamouren för att torka bort allt regn :-) ...
 
Därför tänkte jag nu visa lite grejer jag handlat på & Other Stories, dels när jag var nere i Stockholm i slutet på juli (ja, jag vet - skitlänge sen! men varorna finns kvar på nätet ser jag) samt nån liten grej jag beställt i deras webbutik nyligt.
 
Jag känner igen mitt mönster med att bli helt shoppingfixerad nu när jag är tillbaka på jobbet. Som motvikt till allt jobbigt jobb behöver jag tydligen den där ventilen som shopping innebär.  Och jag har blivit riktigt hooked på butikens avantgardistiska och stilrena stil. Förhöjer vilken enkel klädsel som helst ju.
 
OBS! Min internetuppkoppling är så vansinnigt seg just nu så jag lägger in länkar till produkterna senare!
 
Okej, inte riktigt alla produkter i det här inlägget finns kvar i butiken, sista paret av de här örhängena hittade jag nämligen på rean om jag inte minns fel. Jag var tveksam innan men de är råfina på.
 
Armbandet med en dekoration som får mig att tänka på nappar  till bebisar :-)
 
Ring från webutikens rea.
 
Tygväska med dubbla och lite rejälare handtag än vanliga tygväskor.
 
Jag bar den till grå maxiklänning och långkofta häromdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0