På Nordiska museet

Just nu sitter jag och pustar ut på Nordiska Museet efter en rundvandring här. Jag drack några glas vin igår så det är rätt tungt idag så jag har nog inte gett Nordiska min mest engagerade sida :-)

Det är i alla fall bättre väder idag efter att ha regnat ordentligt de två dagar jag varit här hittils.  Igår kväll när jag satt på Debaser med min kompis så ramlade himlen mer eller mindre ner, det blev en liten översvämning på uteserveringen under några bord och strömmen gick i halva lokalen. Som tur är la det av rätt så snabbt så vi tog oss hem i princip torra.

Här är bilder från Nordiska Museet. Utställningen med smycken och bordsserveringar var lättast att genomlida en dag som idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0