Dagens första matchymatchy


I förrgår slog jag på stort och målade naglar på både tår och fingrar. Det är minst tre månader sedan jag målade naglarna "ordentligt", dvs i tydlig färg och flera lager och med överlack och allt. Ingen idé att syssla med sånt på semestern ju när man bara går i slapparkläder och mest tillbringar tiden med att umgås med barn och leva i utflyktspåsar och så vidare. 
En liten fördel med att börja jobba alltså, man blir glad av att titta på sina målade naglar :-).
 
Färgen är en jättehärlig rödorange ton som jag verkar vara svag för nuförtiden, Maybellines Colorama 341 Orange Attack. Dessutom passar den utmärkt till min väska i samma färg!
 
Inte så roligt klädd i övrigt tyvärr, hellångt och svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0