Badigt värre

Det har varit en oväntat badig sommar för mig i år. Jag brukar vara en riktig badkruka men det har plaskats både lite här och där faktiskt, mest här i slutet av sommaren. I eftermiddags t.ex. när vi var i Holmsund så for vi ju och spontanbadade i Obbola, och spontanbada brukar jag aldrig göra.
 
Nu är jag som sagt en badkruka och jag tar det lugnt och går långsamt ned i vattnet tills det max når till ungefär midjan, högre än det så känns det alldeles för kallt :-) Fast eftersom Filip skvätter ner mig uppifrån och ned så räknar jag det som att jag tagit mig ett dopp. Det tyckte i alla fall jag och min kompis Louise att man kan räkna det som. Jag och Filip följde nämligen med henne och hennes lilla familj till en liten hemlig strand i måndags och blev ordentligt nedskvättade.
 
När vi badat klart och våra vänner åkt och jag höll på att packa ihop fick vi sen ett lite oväntat och stort badbesök där på stranden. Här nedan är lite bilder från måndagen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0