Pubkväll

Det blev en jättetrevlig pubkväll igår. Vi började på Bishops och hamnade sen vid baren här på Pipes of Scotland.
 
Kameran jag hade med mig från jobbet hade nån märklig widescreeninställning som jag inte fick bukt med så därför är bilderna så märkligt avlånga. Men det blev rätt fint ändå.
 
Jag var ute med fina vänner, Marit till exempel...
 
...och Ann-Sofie och kusin Maria :) Jag själv passar på att visa upp min typiska vinsnyggpose med kameran lite från ovan. :)
 
Idag är jag ensam hemma hela dagen, Pelle och Filip har åkt för att fira Pelles mammas födelsedag. Har varit duktig seg efter gårkvällen så det har varit filmtajm hela dagen hittils. Fast nu kvicknade jag till tillräckligt för att göra ett blogginlägg i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ååå brudarna, vad fina ni är och vad roligt att ni var på Pipes :-D
Hoppas du vilade upp dig ordentligt då det blev pojk/man-fritt hemma :-P
Kram!

Svar: De var rågulliga :) :) :) Du, jag var TVUNGEN vila, var rätt så bakis faktiskt. Fast kanske jag kände efter extra noga eftersom jag hade den möjligheten :D
Kram!
Anita Blomkvist Johansson

2013-04-14 @ 08:45:40
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0