Madcolors

 
 
Madcolors är en fotoblogg, Madcolors.blogg.se, och ett projektarbete som medieleverna Pedro Lima och Marielle Hägglund jobbat med under sitt sista år på Medieprogrammet. I dag hade de vernissage i gröna rummet, vårt lilla galleri här på Midgårdsskolan.
 
Pedro och Marielle på vernissagen.
 
Jag råkade få syn på deras vernissage och utställning på lunchen och blev så imponerad över deras bilder, så det fick helt enkelt bli ett blogginlägg av det :)
 
Här är några av mina favoritbilder, hämtade från deras blogg Madcolors.blogg.se:
 
Pedro Limas bilder:
 
 
Marielle Hägglunds bilder:
 

Kommentarer
Postat av: madcolors

Roligt!

2013-04-23 @ 17:19:25
URL: http://madcolors.blogg.se
Postat av: Paul

Anita
Jag såg som hastigast deras bilder idag jag skall titta närmare i morgon. Det ser mycket intressant ut! Va kul att dom är så duktiga!
Paul

Svar: Ja, det var jätteroligt att se! Det är ju inte så ofta man får se resultatet av fotoelevernas arbete så det var verkligen spännande :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-04-23 @ 22:50:14
URL: http://pgrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0