Last Woman Standing

Nu är jag sist kvar här salen efter veckans sista lektion. Ska snart dra hem och pilla i mig lite mat och pilla på mig lite mer smink eftersom jag ska möta upp med en vän och min kusin på en pub lite senare.
 
Apropå att vara sisten kvar så passar det ju att visa en bild på några elever på skolan som deltar i tävlingen Last Man Standing, de verkar dock vara mer "women" än "men" vad jag tycker mig se. Kollegan Erik tog bilden idag i korridoren.
 
Varje år den här tiden så ser man mängder med elever förklädda till oigenkännlighet, och det är just för att de deltar i Last Man Standing. Om man inte visste vad de höll på mig skulle man väl bli rädd :)
 
Jag har inte riktigt koll på tävlingsreglerna i detalj, och de är ganska krångliga, men som jag förstår är det viktigaste att varje deltagande elev får en lapp med ett namn på en annan tävlingsdeltagare som de ska leta upp och "döda". Till sist är det bara en enda tävlingsdeltagare kvar, den som vinner och med andra ord blir "Last Man Standing".
 
De här deltagarna i bilden har satsat på att göra sig oigenkännliga för att slippa bli "dödade".
 
Nej, nu ska jag packa ihop mig och fara hem. God fredag på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0