Garderobsrensning - kom och köp!

 
Det här är min garderob. Ser den normalfull ut i era ögon eller har ni liksom mer plats över i era garderober?
 
Det går inte att få in en enda grej till i min fast jag gör nog mina försök. 
Det här är inte det enda heller, jag har sedan länge lyckats övertyga Pelle om att jag ska få använda halva hans då halvtomma garderob, samt att jag har stora skolådor under sängen och även på vindan.
 
Jag är stundvis less så jag kräks över hur fullt med kläder där är och över hur lite av det jag använder. Eftersom jag går upp och ner i vikt lite hit och dit så kan jag aldrig ha alla kläder, utan det är liksom alltid mängder med kläder som bara hänger där. Sen finns det kläder jag aldrig liksom fastnat för, även om de är fina.
 
Det går trögt att försöka sälja kläder på Tradera eftersom ett enda plagg kanske tar en timme att fota, redigera, skriva om, publicera, väga, packa och skicka. Och då tjänar jag kanske bara 30-50 spänn på den, om jag ens får den sålt! När jag stått på loppisar får jag också oftast bara sålt nåt enstaka plagg.
 
Säljer mina fina banana heels i svart mocka. Såå fina, men såå små. En liten 41:a eller stor 40:a.
  
Jag har funderat på att annonsera på blocket att jag har hemmaloppis nån vecka. Vet inte om det funkar. Är det nån som provat? Kanske jag kapitulerar jag till sist och lämnar det till Röda Korset eller Myrorna eller nåt liknande, då har jag i alla fall gett "pengarna" till välgörande ändamål.
 
Ja, ni kanske förstår problemet, men så tänkte jag så här:
 
Om du som läser detta har lust komma och handla fina plagg billigt i damstorlekar ca 46/48 och damskor i storlek 41 så hör gärna av dig så kan vi bestämma en tid för tittning. Inget köptvång! Maila mig på [email protected]
Ps. Jag bor på Haga i Umeå :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, de va då det värsta :-P Jag som tycker att jag sparar får nog inse att jag faktiskt är ganska bra på att rensa :-D Men jag har ibland svårt att göra mig av med vissa plagg som kanske har en viss betydelse för mig men vad tusan, det är ju faktiskt bara ett plagg :-)

Svar: Hehe, ja det är för jäkligt. Jag har samma problem med plagg - har svårt slänga de jag gillat mycket. Men sen har jag retligt många kläder jag varit FÖR RÄDD OM att använda, så de är helt nya eller bara använd kanske 1-2 gånger, och nu känner jag inte längre jag gillar stilen på dem! Otroligt retligt.
Anita Blomkvist Johansson

2013-04-24 @ 13:31:23
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

Förstår det känns retligt, men man lär av sina misstag, hoppas man i alla fall att man gör. Ibland är det tveksamt vad det gäller mig haha ;-)

2013-04-24 @ 22:16:01
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0