Förkyld

Försöker illustrera min förkylning så smakfullt jag kan med denna bild av min snutna servett.
 
Jag vill hemskt gärna blogga om nåt kul men orkar inte riktigt för tillfället, har lite svårt samla tankarna och entusiasmen tillräckligt länge för att skapa nåt vettigare blogginlägg med den här förkylningssvullna hjärnan jag har just nu. Jag är absolut inte allvarligt sjuk, har inte ens feber, men det susar och sväller i huvud och hals. Jag tog också ut mig natten till fredag då förkylningen var i sin svidande linda och jag satt med lektionsförberedelse till klockan två på natten.
 
Man kan ju undra varför jag inte gjorde skolarbetet tidigare på kvällen, eller rent utav på dagen, men då kan jag berätta att datorviruset satte krokben för framförhållningen, samt att Filip ju varit hemma några dar pga sin förkylning och han uppskattar verkligen inte att man sitter och gör saker utan honom. Pelle har varit hemma med Filip på dagarna men jobbat kväll denna vecka, ifall ni undrar.
 
Nu vet ni var jag är i alla fall. Och jag återkommer snart, väldigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0