Vara fashion på Umeå Fashion Week

När Umeå Fashion Week börjar närma sig så brukar ett sug uppstå hos mig att jag behöver något helt nytt att ha på mig som är lite så där extra fashion.
 
Jag har hittat ett par klänningar som jag är jättesugen på, och som skulle slå Umeås modevärld med häpnad. Om ni inte blir så imponerade över mina val så kan jag bara tala om att det brukar vara rätt enfärgade och svartklädda tillställningar så det är inte så svårt att känna det som att man sticker ut.
 
De här klänningarna är mina favoritval. Skorna och örhängena är mest där för att ge en helhetskänsla. Allt kommer från Zalando.se.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så hipp Anita! Jag är verkligen imponerad över att du vågar så mycket i modesvängen :) Jag gillar särskilt den gula klänningen jättemycket, men båda var fina. Jag är också sugen på nya kläder, särskilt tunikor/klänningar eftersom det är ett så praktiskt typ av plagg. Tack för inspirationen! :)

Svar: Haha, tack för det Moa :) Nu blir jag ju råpeppad att beställa de där klänningarna ;) Hoppas du hittar nåt fint! Det är verkligen mycket nytt och fint i butikerna nu.
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-13 @ 07:34:55
URL: http://moamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0