Troféshopping av Missoni

Tack snälla schemaläggaren på mitt jobb som har gett mig en hel timmes lunch på tisdagar. Detta innebar att jag idag hann cykla in till stan och gå på premiären av Lindex samarbete med Missoni 55 minuter efter att den öppnade.
 
Jag hann roffa åt mig (ja, nästan, det var ganska utplockat redan och ganska mycket folk) tre favoriter från Missonikollektionen som fortfarande fanns kvar i min storlek. Fantastiskt fina grejer i roliga mönster och fina färger. Att det var glittertrådar i många av plaggen hade jag inte lagt märke till när jag tittat på bilderna på webben tidigare.
 
Känslan av att få tag på de här plaggen måste påminna om gamla tiders troféjakt, det känns liksom som att man lyckats med något riktigt bra. Och jag kände mig lite som en norrländsk Carrie Bradshaw när jag bar iväg med den stora påsen med MISSONI skrivet på sidan.
 
Bilderna på plaggen tog jag medan jag väntade på att betala, kanske jag kan få till bättre bilder sen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0