Rösta på mig i KappAhls tävling

Jag har anmält mig till en tävling på KappAhl där man kan vinna mode för högst 10 000 kr. Det vore jättesnällt om ni ville gå in och rösta på mig på denna sida. Jag har väl inte så stor chans att vinna, men det är ju kul att göra ett försök :)
 
När man skulle anmäla sig till tävlingen så fick jag lite identitetskris när jag skulle välja vilken av de tre modekaraktärerna jag är. Jag kände igen mig i alla, men mest i dessa två personligheter:
 
Karaktären Isabella har ett stort intresse för kläder och har svårt att bestämma sig vad hon ska ha på sig på morgonen. Hon fyller på sin garderob varje vecka och inspireras mycket av trenderna i modemagasin, får komplimanger för sina klädval och lyckas hitta snygga prisvärda saker och ser klackar, läppstift och accessoarer som måsten.
Men så kände jag inte igen mig i att hon gärna kombinerar byxor med kavaj.  
 
Karaktären Mona låter humöret styra över vad hon tar på sig och för henne är färg är självklart och garderoben innehåller många färgade och mönstrade toppar. Hon bär också gärna stickat och långa halsdukar på vintern, tycker om tunikor och kan bära klänningar till byxor och uppdaterar garderoben varje säsong med det senaste färgerna och mönstrena.
Men jag kände inte igen mig i är att det knappt finns nåra svarta plagg i garderoben.  
 
Till slut valde jag att jag är en Mona för hennes lite lätt bohemiska drag eftersom jag tolkar att Isabella är lite mer en budgetversion av Blondinbella.
 
Vilken av modekaraktärerna är ni? 
Se de tre alternativen här och var med och tävla själva om ni vill.
 
Här syns den bild jag tävlar med, högst upp och längst till vänster:
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Klart jag röstar på dej, det enda märkliga var att då jag röstade stod det att jag redan röstat på dej :-O men jag hoppas i alla fall att min röst blev räknad och så håller jag tummar och tår att du vinner :-D
Stor Kram!

Svar: Tack snälla för att du försökte! Det verkar varit samma problem med röstningen för fler personer, men man får väl hoppas rösten gick in :) KRAM gumman! :)
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-27 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0