Gårdagens i storblommigt

Jag hann inte lägga ut någon bild på dagens klädsel igår, så det får bli en gårdagens idag. Jag brukar inte ha storblommigt så det känns lite kul att ha på bild.
 
Knutblusklänningen köpte jag på Indiska för ett år sen, alltså förra hösten, och kombinerar den med svarta stretchjeans för att det inte ska bli alltför romantiskt.
 
Det blev mycket märkliga färger på bilden eftersom jag fotograferade i motljus och det var svårt redigera bilden efteråt. Men typ så här ser det hela ut:
 
Klänning från Indiska, svarta stretchjeans från Lindex Generous, skor från Vagabond.

Kommentarer
Postat av: Moa

Shit pomfritt (felstavat, jag vet, men nu rimmar det i alla fall), så glammig du är!! Du är en sann förebild med din piffiga uppenbarelse :)

Svar: Jag rodnar av tacksamhet för komplimangen, gulliga du :)
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-28 @ 14:11:27
URL: http://moamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0