Höstsol

Det var ett väldigt fint höstväder när jag gick och hämtade Filip på föris i eftermiddag. Solen låg lågt och hamnade i bländande tjusigt motljus där vi gick för att leka på lekplatserna i närheten.
 
Det har varit så regnigt och grått på sistone så man känner sig liksom tacksam när det äntligen blir fint väder, så jag tog lite bilder i parkerna vi passerade på Haga:
 
Strax efter att jag tog den här bilden (under protester från Filip) i en lekpark kom plötsligt ett par syskon från samma förskoleavdelning som honom, så det blev lek och ståhej en lång stund där i parken. Lycka!
 
Sen började det bli middagstid och de båda syskonen sa hej då och vi drog oss till nästa lekpark som låg närmare hem.
 
Där tittade jag lite närmare på blomplanteringarna.
 
Också hittade vi blomknoppar och nyutslagna tulpanliknande saker. Märkligt! Undrar vad det kan vara för tålig växt?!
 
Sista gungningen, sen ville Filips mamma gå hem för hon var less och frös.

Kommentarer
Postat av: Paul

Anita

Vilka fina bilder trots att Filips mamma blev less och frös
Paul

Svar: Hehe, ja tack för det. Kul att leka med lill-kameran från jobbet. :)
Anita Blomkvist Johansson

2012-10-11 @ 23:29:45
URL: http://pgrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0