Slututställning med MP3

Min plan är att visa bilder från senaste veckans jobbresa till slututställningarna i Stockholm, men jag känner att jag vill börja i rätt ände och visa våra egna treors slututställning som hade vernissage den 22/5, dagen innan vi åkte till Stockholm.

Kollegan Cicci hade fått den ljusa idén att hon och jag skulle låna med oss skolans systemkameror på Stockholmsresan för att lära oss dem och få chansen att ta extra bra bilder, så första försöket att använda kameran skedde på treornas slututställning.

Tyngden av kameran, ny teknik, och att det var råjobbigt att helt plötsligt behöva kika genom en sökare istället för att ha en monitor att titta på gjorde mina bilder sämre än nånsin. Och jag kan ju säga att de inte blev särskilt mycket bättre efter allt fotograferande i Stockholm heller. Skämmigt. Jag vet inte om jag ska ta tag i det och öva mig mer eller lägga ner nåra vidare försök.

Cicci verkar inte blivit skrämd, hon verkar istället sugen på att köpa en egen och visar upp fina bilder i inlägget "Övningar med kameran".


Nåväl, här kommer alltså några bilder från våra egna medietreors slutuställning:







Moa, Evelina, Towe, Olivia.


Blandade bilder från elevernas 3 år på Medieprogrammet.




Foto-Micke.


Towe, Moa, Christoffer.


Klicka på denna miniatyr för att läsa den fina texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0