Säljes: Orange högklackat storlek 42

Det tog ände i en smärre KATASTROF idag när jag skulle inviga de tjusiga orange klackeskorna som jag skrev om igår.

Det jag nämligen glömde berätta (eller undanhöll av skam?) är att skorna egentligen är för stora. Det står storlek 41 på dem, men det är storlek 42. På Nellys hemsida stod det också att man skulle beställa en storlek mindre än vanligt, men det fanns inte, så jag chansade. Och misslyckades.

Så trots dubbla halvsulor fram så sa det chip-chip i hälen och efter nån timmas runt-klapprande i dem var jag tvungen att ge upp. Tur jag hade extraskor med mig.

Man kan ju tycka att när jag nu har sån otur när jag beställer skor på nätet (se mina tidigare inlägg "Säljes: Nudefärgade pums storlek 8/42" och "Säljes: Brouges i storlek 40") så kanske jag skulle lära mig nåt utav det, men nej, jag ser det som en utmaning! Kom an! Jag ska hitta de perfekta skorna...

Nu åker de på Tradera:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0