Göteborg: Hotellet

Det var otroligt skönt att komma hem igår (söndag) från vår resa till Göteborg och den Estetiska kongressen. Det har varit jätteroligt att träffa alla (säkert omkring 300 personer) som jobbar inom det estetiska området men det blir också rätt så utmattande. Många möten och samtal och utbyten av idéer och arbetsmetoder har skett så tillslut kändes det som att jag knappt ihåg vad jag sagt och till vem.

Jag har lite bråttom just nu så jag tänkte bara börja med att lägga ut lite bilder på hotellet där vi bodde, Quality Hotell Panorama som var fint och rent om än med väldigt små rum.

Något jag glömt bort om Göteborg är att det är en väldigt backig stad, så jag törs nog säga att vi alla hade mer eller mindre ont i benhinnorna (eller musklerna därikring) efter allt klivande. Hotell Panorama låg också på en höjd och var hela 14 våningar högt så det blev en ganska god utsikt.


Snygga rosalysande hissar.


En del av lobbyn.


Min rumskamrat Åsa i vårat miniatyrdubbelrum.


Utsikt från vårt hotellfönster 10 våningar upp. Vi hade samma grå men milda vårväder hela helgen. Hemma i Umeå var det ett helt annat väder, soligt och +10. Fast vi i Göteborg slapp ju snön i alla fall.


Frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0