Utspark och tårttävling

Nu blir det här ju väldigt bakvänt att skriva om utsparken som hölls dagen innan skolavslutningen, men jag har helt enkelt inte hunnit redigera och lägga ut bilderna här på bloggen.

Hur som helst hölls utsparken av medietvåorna som ordnat tårttävling där medieettorna och medietreorna skulle tävla med och mot varandra i blandade grupper.

Precis innan tårttävlingen visade det sig att både tårtbottnar och grädde saknades, men det ordnades med lite trolleri med knäna och det blev en hel drös med fantastiska tårtor till slut. Och goda också för den delen hörde jag, men jag höll mig från att smaka. Sabla LCHF.



Alla tävlingsdeltagare fick springa fram och rycka åt sig de ingredienser de trodde sig behöva.

















Vinnartårtan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0