Släktresa - Framme i Nyköping

Här fortsätter jag bloggandet om min enveckas resa med min familj och mina föräldrar ned till släkten i södra Sverige. Vi kom nyss hem (för två dagar sedan) och nu ska vi alldeles alldeles snart iväg igen på vår långresa till USA och Florida. Jag har duktigt med resfeber!
 
Hur som helst var det jätteskönt att komma fram till Nyköping. Mammas bror Lennart och moster Birgitta var sig lika, och även huset de bott i kanske 40 år, så det var skönt att se.
 
Det fanns dock en nykomling i familjen; lilla Stina, en Jack Russell som de vaktar åt min kusin medan hon och hennes familj är i Florida (de också!). Hon var ovanligt lugn och tålig för att vara Jack Russel så Filip blev lite kär.
 
Stina.
 
Far och mor, morbror och moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0