Släktresa - Höga kusten och Gävle

Här kommer första bilderna från resan med mina föräldrar. Vi har haft så roligt och mysigt under hela resan och det har varit så händelserikt och väldigt speciellt och roligt att träffa mina morbröder och mostrar efter flera år.
 
Mina föräldrar har varit översvallande glada och tacksamma (!) och jag har fått beröm för min bilkörning, mitt dotterskap, som reseinitiatör  och allt möjligt så nu har mitt ego växt till bristninggränsen. Jag tror dessutom att vi bestämt oss för att göra om detta nästa sommar, men då i form av en kryssning till Tallinn. Vi var inne på att ta ett flyg från Skellefteå till Barcelona också, men vi får väl se :)
 
Några få bilder från resans första dag, med stopp för lunch vid Höga kustenbron och sen övernattning på Hotel City mitt i Gävle. För övrigt samma hotell som jag bodde på med mina jobbarkompisar när vi var i Gävle i höstas.
 
JÄTTESTOR bro och pyyyttesmå lastbilar.
 
In och ut ur bilen om och om igen.
 
Hotel City i Gävle. Tråkigt att inte Pelle var med, men å andra sidan var det lyxigt med så mycket sängplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0