Vårkänslor - Skor

Medan ni sitter där och kollar Melodifestivalen (erkänn!) så här på lördagkvällen så sitter jag och suktar efter vårmodet som börjat fylla modetidningarna och webshopparna. Inför varje säsong så tänker jag att nu kan dom inte komma med något nytt som jag inte redan sett tidigare/har i min ägo och därmed kan leva utan. Men nej minsann, jag hittar mängder med grejer som det känns som känns så speciella och unika att jag får svårt att leva utan dem.

Kan jag bara rida ut den där första lustvågen så brukar jag klara mig. Men å andra sidan är det ju rätt trevligt att ge efter för sina lustar :)

Nu har jag råkat på ett helt skov med skitsnygga sommarskor i lägre och högre modell på River Island. Jag har aldrig handlat från deras webshop, men de verkar ha relativt hög kvalitet i mellanprisklass:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0