Shoppat

Jag har shoppat en del på sista tiden, både på nätet och i butik. Här kommer några av grejerna:


Trikåklänning med drapering från Dorothy Perkins. Jättefin, men det var lite retligt att efter att jag fått den upptäcka att den även fanns i "Tall", alltså i en lite längre variant för de över medellängd.


Örhängen och ringar även de från Dorothy Perkins.


Nougatfärgad läppglans i färgen "Praline" från IsaDora, Isadora nagellack i färgen "Bohemian brown" och ett beige nagellack från MaxFactor där jag inte kommer ihåg vad färgen heter som heter "Soft Toffee".


Ett verkligt reafynd från M&Q; en kuvertväska i rött präglat äkta skinn för 99:-! Jag tror att den hade kostat 399:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0