Födelsedagspresenter

Lyckliga jag har fått fira min födelsedag två helger i rad; förra helgen var ju mina föräldrar på besök och vi hade tårtkalas, och nu i fredags var det dags igen på min "riktiga" dag. Pelle har jobbat hela helgen så det blev inte så omfattande firande, men väldigt mysigt.


På jobbet på fredagen så kom söta kollegan Cicci (MammaMedia) med en påse där jag fick välja (!) mellan två vackra silkessjalar från hennes och familjens indienresa under julen. Jag valde denna i skiftningar i mörkblått, grönt och purpur. Så vacker!


När jag kom hem efter jobbet väntade ett stort fång med vårigt pastellfärgade tulpaner från snäll svärmor.


Av familjen fick jag ett generöst bidrag till en ny mobil, som förmodligen blir en iPhone.


Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis på födelsedagen lite i efterskott! :)



Vilka fina presenter! Sjalen är riktigt vacker... Jag har ju en iphone sen i augusti och är hur nöjd som helst! Man upptäcker ständigt nya användningsområden för den :D

2012-02-06 @ 07:52:30
URL: http://moamaria.wordpress.com
Postat av: Anita BJ

Tackar Moa! :)

Ja det får nog ta och bli en iPhone; jag vacklar dock ibland när jag hör att Androidsen får bättre betyg. Men jag vet inte vad det är för skillnader.

2012-02-06 @ 10:16:41
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0