Vinterfrossa

I flera dagar nu har jag lite avundsjukt sett folk lägga ut en massa vitfluffiga bilder av snötäckta granar och ängar på bloggar, facebooksidor och instagram. Nu äntligen har jag varit så pass nära naturen (sittandes i en bil till Norsjö visserligen) att jag fått chans att fånga lite av de vackraste jullovsdagarna på flera år på bild. Så nu tänker jag frossa i vinterbilder i det här inlägget.
 
Det gick lite fort där vi swischade förbi i vår racersnabba Volvo V70 och det blev därför bitvis lite suddigt, men rätt så fint ändå:
 
Klockan 14:11 började solen försvinna.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ååh, så fint! Allt ser så idyllist ut när det är täckt av fluffig snö :)

Svar: Tack så mycket Moa! Önskar bara jag varit lite närmare naturen, som du i dina bilder :)
Anita Blomkvist Johansson

2012-12-29 @ 08:23:03
URL: http://moamaria.wordpress.com
Postat av: Louise

Otroligt vackert :-)

Svar: Tack Louise! :) Innertavle var ju fantastiskt vackert när vi passerade på juldagen. Var på vippen att flytta dit :)
Anita Blomkvist Johansson

2012-12-29 @ 10:07:22
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Anonym

Anita
Gott Nytt År! Otroligt vackra vinterbilder!

Svar: Tack! Kan inte se ditt namn, men kan det vara Paul som skriver? Gott nytt år tillbaka! :) Kram
Anita Blomkvist Johansson

2012-12-29 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0