Julklappstips: Triwa till extra låga priser

Jag är ingen märkesnörd, men jag är tycker mycket om Triwas klockor även om jag tycker att de ibland kan vara kraftigt över-prissatta (eller hurmannusäger). Därför tycker jag att jag har ett kanontips att komma med nu lagom till jul.
 
Som medlem på Members.com så får man mail med erbjudanden varje vecka, oftast på märkesvaror, och just nu, från och med idag kl 12.00 och fyra dagar framåt, har de finfina priser på ett urval av Triwaklockor. Det är bara att bli medlem på Members.com här och gå in och kolla deras senaste kampanjer.
 
Vore inte en Triwaklocka till lågpris den perfekta julklappen att ge någon i jul?! 
 
Här är nåra som jag tycker är fina:
 
Denna gröna med röda detaljer ser ut att vara tillverkad av tomten själv. Pris: 398 kr istället för 995 kr.
 
Grå eller Orange Triwa för 398 kr istället för 995 kr styck.
 
Beige för 697 kr istället för 1395 kr och den svarta för 497 kr istället för 995 kr.
 
Våriga klockor i lila eller gult för 497 kr istället för 995 kr styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0