Hög tid för rött

Det börjar bli hög tid att köpa den där röda julklänningen man, eller i alla fall jag, brukar känna är livsnödvändig under december månad. De röda kläderna brukar ta slut i butik nån gång i början på december, men det verkar betydligt lättare att hitta julrött i webbutikerna.
 
Jag kollade Asos och hittade flera fina jag gärna skulle vilja ha. Det var dock inte särskilt många som var snäll mot en utputande mätt julbordsmage, utan de flesta var rätt tighta i modellen. 
 
Jag har matchat med lite passande accessoarer och kosmetika för kul skull.  
 
Det blev ganska många produkter tillslut så jag klumpar ihop länkarna så här: 
Länk till röda klänningar upp till 800 kr på ASOS.
Länk till smycken och klockor i guld och/eller rött upp till 500 kr på ASOS.
Länk till röda väskor och länk till svarta väskor upp till 700 kr på ASOS.
 
 
 
Enkelt och stilrent, vinrött med guldaccessoarer i form av pyttesmå stjärnor till öronen och guldklocka.
 
Klarröd femme fatale med fejkponnypälsväska och rött läppstift Encounter/Illamasqua.
 
Också lite rockigare stuk, med röd väska för snällare profil, eller nitväska för lite vassare look.

Kommentarer
Postat av: Anna- Karin

För det första: Din blogg är så j- vla snygg precis som du. För det andra den första klänningen är supersnygg. När shoppar vi?

Svar: Men tack hörröduru heting! Så generöst av DIG med DIN snygga blogg! Jag tycker du ska beställa den där klänningen, gratis frakt från England. Jag går gärna på shoppingrunda... vi får boka in nåt imorrn på vår glöggafton :)
Anita Blomkvist Johansson

2012-12-06 @ 19:27:22
Postat av: Anna-Karin

Tror inte att jag kommer se lika snygg ut i den där klänningen :-) Det fanns en tid när jag var så där smal- men den är dessvärre förbi. Ja, vi ses ikväll.

Svar: Den enda kommentar jag har till det där är: TRAMS ! ! !
Anita Blomkvist Johansson

2012-12-07 @ 11:54:31
URL: http://kaskfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0