Avund/sjuk

Filip fick laserfingerlampor i sin kalender idag. Så coooolt! Kan man vara annat än avundsjuk?!!
 
 
Annars har svackan varit djup i helgen, jag har haft krämpor både här och där. Det började med att jag körde över och liksom dislokaliserade min högra knäskål i onsdags vid snöskottning, så jag fick skitont i knäet och då främst området (i typ ligamenten?) därikring. Sen förkyld till dagen därpå efter det. Och nu i helgen har det addats illamående på det.
 
Jag känner mig som ett vrak, slut och sjuk, fast jag inte haft någon nämnbar feber. Kanske är det för att man är lite utarbetad också vid den här tiden på året som gör att det blev/känns så mycket.
 
Och ni graf:are i åk 3 som jag har imorrn, om någon av er råkar läsa detta: Jag är sjukskriven måndag men ni ska vara där och jobba själva - info finns på idag-sidan för GKoC:s kursrum i Fronter. Se till att ni får närvaro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0