Rosa paljetter

Jag pratade med kollegan Maja på jobbet idag, om vad man hade på sig när man var typ 19 och vad man skulle och inte skulle passa i nu som typ 40-åring.
Något som är säkert är att jag ALDRIG skulle burit rosa paljetter som 19-åring! Då var det svart, batikfärgat och 10-håliga Doc's som gällde.

Men, man kan ju ändra sig, och det är ju tur det! För det här linnet med rosa paljetter gör mig på riktigt gott humör:




Linnet kommer från GinaTricot och jag matchade det på jobbet idag med läppstiftet Elisabeth Arden Pink Punch som jag fått av kollegan Cicci.


Kommentarer
Postat av: Louise

Läckert Anita, paljetter är såå fint :-D

2012-04-23 @ 19:46:02
Postat av: Anita BJ

Ja det är ju det Louise! Mer paljetter till alla! :-D

2012-04-23 @ 23:40:54
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0