Några bilder från påsklovsveckan

Jag slänger in nåra bilder från senaste dagarna bara för att det ska hända nåt här på bloggen: Jag har ju varit bortrest på stugan och till Piteå och nu har vi främmande av Karin - Pelles mamma /Filips farmor/min svärmor så det har varit och är fullt upp.

Eftersom Karin fyllde år igår ska hon bjuda oss på brunch på Levar hotell idag. Jättemysigt! Om jag inte glömmer kameran eller nåt sånt så kommer det nog bilder på det sen. Som ett litet tips; för det är verkligen en mysig dagsutflykt.

Okej, här kommer nåra bilder från senaste dagarna;



Det stora tjusiga påskpyntade riset fick tyvärr lämnas kvar på stugan.



Vi blev tjuvfotade när vi tog en eftermiddagslur på stugan.


I Piteå hos min mor och far så mutade vi Filip rätt så rejält med en massa leksaker på Dollarstore så att mamma och jag skulle få shoppa i lugn och ro. Och det funkade; han satt snällt och lugnt i barnvagnen med sina leksaker i TIMMAR medan vi drog runt i alla affärer.



Filips fina kusin Kalle kom och sov över en natt i Piteå och Filip bombarderade honom med bus och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0