Blogg-glugg

Om någon vänlig bloggläsare undrar så blev jag inte kvar i Gävle, det har bara uppstått en liten ofrivillig blogg-glugg här.

Jag har varit förkyld i en månad nu och känner mig sliten, samtidigt som jag har en massa jag måste förbereda inför två kursdagar i Illustrator som jag ska hålla i för några kollegor under höstlovet som börjar nu (lov för elever i alla fall, vi lärare får ledigt först på torsdag). 

STÖRSTA och VÄRSTA anledningen till att jag inte rapporterat från Gävle och helgen är att sladden jag behöver för att ladda över bilder från kameran jag har haft med mig verkar blivit lämnad kvar på jobbet. Suck.

Jag återkommer om ett par dar!


Kommentarer
Postat av: Paul

Anita



Värsta bästa bilderna du har fått ihop. Mycket bilkänsla i dom!

Tack för Illustratorkurs och trevlig helg!

2011-11-02 @ 17:21:12
Postat av: Anita BJ

Tack snälla Paul för de vänliga orden och ha det så jättebra på dina lediga dar!

2011-11-03 @ 00:25:59
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0