Hotell City i Gävle

Vi var bokade på Hotell City i Gävle, mitt i stan, på vår jobbresa. Hotellet är ett budgethotell men det är nyrenoverat och fint och fräscht.   

Någon gång under bilresan togs beslutet att vi inte skulle äta förrens vi kom fram till Gävle, så vi var fruktansvärt hungriga. Vi slängde upp väskorna på rummet och tog jackorna på oss för att gå ut och leta reda på ett matställe, men kom inte längre än till lobbyn och hotellets egen restaurang som var riktigt bra. Trött som tusan var jag också så efter maten gick jag direkt och la mig och somnade nog före klockan tio!


Det här med skyltarna på fasader och affärer i Gävle är ett kapitel för sig; jag har aldrig sett en stad med sån kakafoni i skyltväg! De måste ha nån skyltfirma i stan som inte riktigt har koll på vad de gör.



Jag delade rum med Cicci och Maja.


Vitt och rött i glasen.


Väntar & väntar på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0