Casa Hylander

Idag var det dags för mig och Filip att lämna Piteå och åka hem till Umeå igen men jag tänkte att någon liten utflykt vore ju roligt att hinna göra tillsammans med min mor och far innan vi åkte.

Vi hade sett en annons i tidningen om en inredningsbutik som heter Casa Hylander i Hortlax, och som faktiskt hade allhelgonaöppet i det i övrigt superstängda Piteå. Trubadur och fika skulle där finnas också. Så vi for dit.

Det visade sig att Casa Hylander är en jättefin välplanerad liten familjeägd butik i eget hus på en privat gård. Jag kan verkligen rekommendera ett besök, även för att det ligger i så fina omgivningar i ett bostadsområde med gårdsliknande hus.

Besök gärna butikens hemsida, www.casahylander.se för att se mer av vad de säljer och närmare information om de lite varierade öppettiderna.



Ganska otroligt att det kan se ut så här i början på november.


Far och mor.




Filip blev otroligt nöjd när han såg att det bjöds på massor med fika så där satt han parkerad under hela besöket. 






Jag köpte denna fina röda löpare med rönnbärsbroderi som inte nödvändigtvis behöver användas enbart i juletid.


Det borde ju bli typ Idol nästa för den duktiga unga trubaduren! Synd bara jag inte fick till någon bättre video.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0