På mitt jobb

Här kommer lite bilder från mitt jobb. Dessa är från förmiddagen idag:


Ibland, ytterst sällan om jag ska vara ärlig, så står det en tårta på bordet när man kommer på jobbet.


Det är oftast mannen längst till höger som brukar stå för detta; Jörgen. Han är fotolärare och entusiastisk fågelskådare och fågelfotograf. När han sett en ovanlig fågel så vankas det tårta. Till vänster om honom står den som också sett den för dagen ovanliga fågeln. Jag vet för stunden inte hans namn, han har sitt arbetsrum på annan plats nämligen. Men längst till vänster står Paul, våran Orson Welles-look alike, grafisk formlärare, Kina-expert och reseledare.


Någon har varit med eleverna i årskurs ett på studiebesök på reklambyrån Pondus och fått med sig en massa pins.


Någon annan vill påminna oss om att tvåorna kanske borde planera något för treornas utspark. Om treorna vill.


Här står videoläraren Micke och instruerar fotoläraren Maja i Premiere.


En mängd designböcker som skulle behöva uppgraderas och förnyas.


Min anslagstavla, min datorskärm. Med andra ord en del av min arbetsplats. Observera den rosa kärleksförklaringen till grafisk form från mina årskurs-tvåor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0