Viktigt bloggtips

Adlige mediapersonligheten Calle Schulman, bl.a producent för dokuserien Kungarna av Tylösand och bror till Alex Schulman, har startat en blogg som alstrar pengar till välgörenhet för varje unik besökare bloggen har per dag.

Exakt så här står det att läsa på hans nystartade välgörenhetsblogg:

"För varje unik besökare på bloggen, en specifik dag varje vecka, ger Paf pengar till ett gott ändamål. Tillsammans med er läsare väljer Calle varje månad en mottagare som får de slantar som ni har samlat ihop."

Det låter ju jättebra! Så från och med nu ska jag följa hans blogg, avsett vad jag tycker om honom. Har förresten inte hunnit bilda mig någon speciell åsikt om honom, fast jag var väl inte så imponerad av Kungarna av Tylösand.

Följ honom du med! Här är adressen: http://blog.paf.com/schulmania

Om du vet fler bloggar som på något vis har någon nytta, så tipsa gärna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0