Vädret i Lund vs. packning

Jag och min kollega Cicci ska åka till Lund på estetkongress med anledning av gymnasiereformen som sker till hösten. Det kommer bli diskussioner om nya kurser, nya betygsskalan, och det nya Medieprogrammet som kommer bli en del av estetiska programmen, dvs ett Estet - Media program. Cicci har skrivit mer om det i detta inlägg i sin blogg. Jag ser verkligen fram emot kongressen och resan, schemat kommer vara digert men intressant. Och Cicci är en mycket bra reskamrat.

Men sen är jag sån som lider av lite resfeber. Jag har börjat planera/oroa mig för packningen så klart... hur är vädret i Lund? Kan man ha mockaskor eller är det slask och regn och damm? Och jacka - kan man ha tunn vårjacka eller krävs ulljacka?

Femdygnsprognosen enligt SMHI ser relativt vänligt inställd ut:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0