Top Model vinnare

Jag har följt senaste säsongen Top Model säsong 15 med ett intresse som liknar en 14-årig popgrupps-fan, ja eller nästan i alla fall. Det som lockat mest är att de verkligen letat någon som kan representera high fashion/haute couture eftersom "världens bästa modetidning", italienska Vogue, var inblandade. Annars tycker jag att de i tidigare säsonger sökt nån som mest kan göra reklam för Top Model och Tyra Banks.

Det som också lockat är att en mobbad alldeles för smal långskånka utan självförtroende har gjort så bra ifrån sig. Och hon vann! Det var ju det man (jag) hoppades på.



Ett av prisen var att bli fotograferad för italienska Vogue. Spännande att se resultatet från den fotograferingen tänkte jag, så jag letade reda på bilderna här nedan på zfashionblog.com. Filmklippet längst ned kommer från wetpaint.com:











Lite som en blandning av Darryl Hanna i Bladerunner och Jodie Foster i Taxi Driver va?!




Kommentarer
Postat av: Moa

Jag såg det där medan det gick på amerikansk tv och var också helt besatt av att se vem som skulle vinna. Jag hejade också på Ann, hon var så rörande på något vis. Bilderna blev verkligen extremt spejsiga :)

2011-03-21 @ 22:33:52
URL: http://moasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0