Ber om ursäkt

...men jag har undanhållit er två par skor jag köpt på resan till Stockholm. Anledningen är att de gröna stövlarna var så jäkla svåra att fotografera så att man ser hur de VERKLIGEN ser ut. Men jag ger upp, man kan inte lägga ner hur mycket tid som helst på att fota för ett inlägg, så nu blir det två bilder på de gröna stövlarna och i verkligheten ser de ut som nåt mitt emellan. 

Kanske dessa grå ska få följa med på resan till estetkongressen i Lund.
Affär Åhléns city, märke Wera, ursprungspris 1500 kr nedsatt till 500kr:




De ser ut som två helt olika par stövlar, eller hur!
Affär Zoe, märke Sixty seven, ursprungspris 1500 kr nedsatt till 1200 kr:



Kommentarer
Postat av: Heléne

Tack för din kommentar. Ja barns kommentarer kan ge mkt glädje. :-)



Fina stövlar trots svårt att fatta färgen. Ska kolla in din blogg nu framöver. Ser att vi är i samma bransch (skola, fast jag är i grundskolan) och vi har båda en liten pojke. Min är nu 3½.



Ha det gott.

2011-03-23 @ 18:15:34
URL: http://vargensplogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0