Idag för ett år sedan

Den 20 februari 2010 var en lördag och då firade jag min 40-årsdag med en massa snälla vänner på Hotell Plaza. Drink och mat först sen gick vi vidare till Invito. Det var verkligen en en-gång-i-livet-upplevelse.

Vi sov även natten på Plaza och hyste in min mamma som barnvakt åt Filip i rummet rakt över korridoren. Det var väldigt bekvämt att slippa åka hem på kvällen. Och Plazas frukostbuffé är ju inte nådig! 

Min kusin Maria och min mamma Haldis:  



På Invito. Bilderna med snygga ljuseffekter är tagna av kollegan Micke Englund:









Dagen efter; Filip beställer room service:



Utsikten från rummet. Det var svinkallt och blåsigt denna dagen-efter-firandet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0