Fredagkväll och familjens nya iPhone

Det var väldigt skönt gå hem från jobbet idag och dels veta att det är helg och dels bara en vecka kvar till julledigheten. En enda vecka till den där sista kvällen när man prasslar med de sista julklapparna. Fast vi ska faktiskt bo på hotell i Luleå två nätter under julen så vi kommer väl mest ligga och zappa på hotell-tv:n nästa fredag kväll. Och sen gå upp och äta härlig (får vi hoppas) stor hotellfrukost på julaftonen innan vi far och firar med släkten.

Jag lekte en stund i kväll med Pelles nya iPhone 4S. Vi har inte haft någon sån tidigare i familjen så jag är som en oskuld när det kommer till det här med smartphones. Jag Ohh:ar och Ahhh:ar åt att det finns appar som fungerar som fjärrkontroll till tv:n, att även kan ställa in inspelningar på tv:n via telefonen (wow!) och en massa andra fiffigheter. 

Filip är nog ännu ivrigare. Stackars Pelle ler vänligt men ansträngt när jag försäkrar Filip om att det är hela familjens leksak, hehe.

Jag är väl bara sååå seeen med hipstamatic prints, men jag bara måste, allt blir ju så snyggt:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0