Valborg

Hoppas ni har en riktigt fin Valborgskväll alla! Eftersom maken ska resa bort imorgon till Tallinn så är vi redan tillbaka från stugan. Igår eldade Pelle undan en massa gamla nedkapade träd och buskar sedan röjningen i höstas så vi hade väl något av en majbrasa. Men annars så somnade jag gott igår framför Spy Game och vaknade till ruggiga grottmonster i The Cave och hann bli fånigt mörkrädd där efter midnatt.

Jag har börjat inse att om jag ska sova på stugan utan Pelle så blir det till att lägga sig tidigt och hoppa över alla läskiga filmer för vi har fönster överallt där i huset. Ja, jag vet, det är pinsamt! Vuxna kvinnan!



Det blev kanske inte något speciellt firande på stugan men Filip bjöd i alla fall på delikata jordgubbar av plast i sin lilla lekstuga.


Kommentarer
Postat av: Terrie

Inge kul att vara mörkrädd. Undvik filmerna och njut av stugan. jag läste om momentet förpackningsdesign. Dina elever måste ha en guldtid hos dig. Finfina exempel

2011-05-01 @ 02:46:52
URL: http://pyrra.blogspot.com/
Postat av: Moa

Åh, jag förstår precis Anita! Jag är helt galet mörkrädd, det läskigaste jag vågar se är Miss Marple och Morden i Midsomer - och då vågar jag ändå knappt gå upp på toa utan att tända alla lampor efter att ha sett dylika filmer...

2011-05-01 @ 19:17:48
URL: http://moasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0